klippofärg

Imorgon ska jag äntligen klippa och färga håret. Jag klipper mig på en salong i stenungsund som heter Kalufs tycker att dom är jätte duktiga. Tyvärr har min favorit slutat att klippa så jag ska testa en ny som jag inte har varit hos innan. Hoppas att hon är trevlig och go, älskar att sitta hos frisören och små prata om igentligen ingenting.

MEN, Jag kan verkligen inte bestämma mig hur jag ska göra med färgen... Jag vill helst vara blondare men mitt hår är så himla slitet och det är inte direkt bra för håret att blondera. däför funderar jag kanske på att färga det brunt istället.

va tycker du...?

Kommentarer
Postat av: Sofia

m-m-m-m-mörkbrunt :)

2009-11-13 @ 16:18:16
URL: http://engblomsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback