helt flippat!

Godkväll, hehe . Jag sitter nu helt utmattade i sängen med Sofia och Evelina. Kvällen har varit helt urflippad och har handlat om allt från sexigaste dans till drakteckningar. Toppen (y) Förut va jag ute en sväng med Beatrice, gud va längesedan det va vi bara prata ut om allt. Trots att vi inte har umgåts på hur länge som hellst så känns det ändå som vi kan snacka om allt! Finns nog ingenting som kan göra att våra band går av! Hoppas inte det iaf!
Har lite planer för imorgon, Jag ska antagligen vara med Majda. Kanske fest på kvällen vi får se vad som blir av.

Nu måste jag vara lite mer social med mina söta små vänninor som sitter som små tysta möss, och hmm ORMAR!
HAHAHA, bara vi som fattar ... men det kanske ni också kommer få göra om vi lägger upp inspelningen "Doktor Evelina". jaja får se hur det blir med den saken.

Ni får sova så gott och ha en bra kväll! hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback