ett sista försök

Hej igen. Nu ger jag mig på ett sista försök att få lite liv i denna bloggen. Känns inte som jag kommer lyckas men men... Igår va det halloween! WOHOO. Kväller va ganska lyckad. Kunde varir bättre om man inte behövde spendera 2 timmar UTE. Kan inte påstå att det va speciellt varmt. Idag har jag suttit vi datorn HELA dagen, Evelina va här en stund och Majda.

Ussch, imorgon är det skola igen...fy lovet har gått så himla snabbt! Tack alla ni som gjort mitt lov till ett toppen lov speciellt Evelina som jag har varit med hela lovet. Vi har haft superkul. Jag har köpt en del saker också. Om jag stannar hemma imorgon (jag är väldigt förkyld) så har jag tänkt att visa lite av det.

Jaja, undra om jag lyckas hålla bloggen uppdaterad nu? Jag ligger i soffan i mitt rum och bara tar det lugnt, har så svårt att sova men får försöka att lägga mig snart...

Ha det så bra, jag säger godnatt nu för jag ska inte blogga mer idag. Pusshej leverpastej (den va ju ny-.-) aja hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback