att sparka på den som redan ligger

Hoppade precis ur duschen det är så skönt när man känner sig sådär ofräsch och smuttsig i håret att  ta en varm härlig dusch och komma ur och känna sig toppen fräsch! nog om de. Iaf så sitter jag nu i soffan med Anton och kollar på någon film som jag inte direkt är insatt i. Imorgon ska jag försöka ta mig till skolan om huvudvärken har släppt. Då kommer det inte blir någon bloggning förens på kvällen. Då jag ska göra detta :

-till skolan
-äta
-till stan
-hem
-plugga...
 plugga och...
 plugga

Då jag har:

-matteprov på onsdag
-So prov på torsdag/(spanska läxa)
-teknik arbete på 5 sidor på fredag (har knappt börjat,tror det va denna veckan)
-nästa vecka no prov

så jag får se hur det blit med bloggen den här veckan, ska naturligtvis försöka blogga så mycket så möjligt. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback