Äkta vänskap

Har tänkt att skriva ett inlägg ganska många gånger om vänskap men det har blivit för långt alla gånger och nu ska jag försöka korta ner det lite iallafall.
haha, jag hade igentligen velat skriva någon fin dikt. Men jag är värdelös på att skriva men jag hoppas att detta duger!;)

vänner... finns det något bättre en just vänner?
Jag har haft en jobbig period i livet och har också. Och det är då man verkligen ser vilka det är som finns där, vilka det är som är falska, vilka som är ytliga och så vidare. Idag har jag lärt mig ganska mycket. Inte att jag har sett dåligt i folk. Men bara på de senste dygnet har jag verkligen förstått hur mycket min allra bästa vän verkligen betyder för mig. Det är helt sjukt hur mycket du kan göra... Du får  mig alltid att le. det låter som jag är kär i dig jag vet... men det är jag faktiskt inte. Men du är bara så jävla bra! Du är bäst! Elin, Va skulle jag göra utan dig? visst vi har våra stunder då vi bråkar eller tjafsar. Men vi har det så lika och vi förstår varandra till tusen vi fattar att man inte alltid kan vara på topp och man säger saker som man ångrar. Det är okej för dig och mig ... för är det inte det de handlar om? förlåta och bli förlåten. Du är den i hela välrden jag litar på fullt ut. Den som jag VET finns där precis när som hellst! Och det betyder så himla mycket för mig. Alla skulle nog behöva en sån som dig. Du får mina ben att bära mig och du får mig att vilja gå upp på morgonen.

Elin INGEN ska någonsin kunna bryta våra band, eller hur. Lova mig de.
Du är min ängel.
Jag älskar dig.


Systrar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback