14:28

godmorgon... elller ska  jag säga goddag?  haha. Har precis stigit upp från sängen. Inatt har jag drömt båda bra och jätte läskiga drömmar. Tänkte berätta lite kort om gårdagen. Ja, som ni vet så åkte jag och Elin iväg till skärhamn. Va där med lite folk, va la inte direkt toppen kul. Sen  fick jag höra en massa som gjorde mig på jätte dåligt humör mest ledsen om jag ska vara ärlig. Men men sånt är livet. Vi åkte hem vid halv 1 och va hemma klockan 1 ungefär. Då kan man lugnt säga att vi var DJUPFRYSTA jag har ALDIRIG i hela mitt liv varit så kall! vi konstaterade att vi hellre skulle brinna upp än att frysa ihjäl. Så mycket frös vi. När vi kom in va det raka vägen ner i källaren och gosa ner sig under tecket. Satte på flickan som lekte med elden. Skriver vad jag tyckte om den senare. Nu har jag dragit lite kort om kvällen. Ha en bra dag pusspuss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback