snart sommarlov!

herregud vad tiden har gått fort, helt galet! Känns precis som att det va igår man gick in i skolan första gången och småkikade på killarna man vågade ju inte visa att man kollade man va ju helt ny på skolan. hihi , längtar faktiskt tillbaka till den dagen/första veckorna i skolan! då va allt så nytt och alla nya killar och allt! Tiden har bara sprugit iväg och nu jaa... nu är det typ sommarlov eller nästan iaf , och ooj va kul jag ska ha i sommar. Så ska jag ta nya tag till hösten och få toppen betyg till julen ! haha att jag ens tänker på julen när det är sommarlov när som helst haha , jajaaa
SOMMAREN ÄR SNART HÄR!!
det är bara detta kvar för mig i skolan:



Onsdag: sjuk
Torsdag: sjuk., måste ändå till skolan och lämna in ett arbete.
Fredag: skolan.
Lör-Sön: Helg!
v25
Måndag: brännbolls dag
Tisdag: SKOLAVSLUTNING!


har ju inge bilder på denna bloggen
på antons student
så fick bli en bild på bror och jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback