tisdag.

Nu har jag ock Beccis suttit framför två datorer och länkat fram och tillbaka på bilder från www.nelly.com på massvis med kläder och smycken vi vill ha , min slutsumma på saker jag ville ha låg på runt 5000 så jag kan ju bara drömma och glömma!  här kommer lite kläder som jag kikade på och tyckte va fina!
jag måste bara säga att tröja med handen på är extra klockren när man hör va tröjan heter nämnligen: To my ex boyfriend.


jag och becca har också varit nere i almölivs, vi köpte den nya chokladen Sommar hette den tror jag , det va jätte god va choklad med jordgubbar i ,mumms!



ajaa , Det blir ingen skola för mig imorgon heller... fortfarande feber och så.
              kysshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback