dream

Okej, jag älskar att sova. Faktiskt blivit riktigt lat av mig.
men det finns nackdelar med allt inklusive sova,
Man kan ju INTE kontrolera vad man drömmer
iland är det drömmar som gör en glad,
ibland riktigt obehagliga men det värsta är när man vaknar gråtandes...
ussch, dom sista nätterna har det varit så, antingen drömt om någonting som har känts så verkligt som man blir glad över .
och när man vaknar och inser att det bara va en dröm blir man ledsen...
Varför måste det finnas nackdelar med ALLT?!

nu ska vi sova , får se om jag klarar mig natten men härliga drömmar, kanske om stranden i tTurkiet vem vet!

GODNATT!


saknar tiden på bilden.
När jag alltid var med Elin
Hon kommer alltid vara den jag litar på mest av alla
på denna jord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback