Anton Möckborn

storebror jag skulle egentligen skrivit en uppsats om dig i svenskan , men efersom det inte blev så  vill jag nu skriva om dig här på min blogg.
Anton möckborn killen är 19 år tog nyss studenten och har en flickvän låter som en helt vanlig kille! MEN det är precis det jag vill säga att denna killen är nog den mest speciella person jag någonsin har träffat och jag tror inte jag kommer träffa någon som är mer speciell för den delen heller. Anton , det är min storebror och jag är riktigt stolt över honom.Han är min förebild jag ser upp till honom. Han finns alltid där för en , och jag vet alla säger så "hon/han/den finns alltid där för än" och oftast stämmer inte det för det finns alltid någon gång man tycker att personen borde finnas där fast den inte gör det men när det gäller Anton så stämmer detta verkligen ! Du har hjälpt mig genom det senaste halvåret det är tack vare honom jag är glad idag , Jag kommer ihåg en gång. Jag va helt förstörd verkligen jätte ledsen , då lagade du mat till mig för att få mig att må lite bättre, och så sa att det va lite texas över det hela , okej det låter kanske inte så roligt nu när jag sitter och skriver det. Men då , då va det kul och du fick mig att le lite iaf ! Alla långa promenader när du har gått och lysnat på allt jag har behövt att prata om , du har ALLLTID lyssnat och hjälp när man behöver dig som mest !

Anton Möckborn min alldeles egna storebror, Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback