äntligen!

okej, förlåt! jag vet att jag har varit usel på att uppdatera idag men jag har inte haft ett dugg att skriva om. Inte ork heller för den delen.Har precis kommit ut från en härlig varm dusch.  För övrigt har det inte  hänt så mycket , mamma har snackat lite allvar med mig och hon har bestämmt sig för att jag ska få mer i månadspeng vilket betyder att jag måste börja betala för kläder m.msjälv hedan efter , får 1000kr i månaden helt okej tycker jag med tanke på att hon betalar nya kläder och skor när jag  behöver det, busskort och mobilräkning!




Nu har jag äntilgen besällt denna skönhet, dock inte så fint med linnet under
men utan det blir den kanon. Riktigt nöjd , Det kommer inom 4 dagar hoppas jag!
Jag är frisk nu , eller så gott som. Så det blir skola för mig imorgon, skönt att komma utifrån hemmet igen!
jag får allt ta och sova nu ska upp halv 7 imorgon,
GODNATT MINA ÄNGLAR!

Kommentarer
Postat av: ak

hur mycket kostar den?

2009-06-14 @ 01:04:11
Postat av: soffipropp

1398, tror ja

2009-06-14 @ 22:55:13
Postat av: Anonym

okej. tack :)

2009-06-15 @ 13:23:39
URL: http://aklicious.blogspot.com
Postat av: Anonym

okej. tack :)

2009-06-15 @ 13:23:48
URL: http://aklicious.blogspot.com
Postat av: svar

ingen fara :D

2009-06-15 @ 15:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback