sjuk!

Förlåt för jag inte skrev nått om gårkvällen redan igår men det får bli nu istället!
Som sagt åkte jag till kållekärr mötte upp Björn och vi drog till John , där va också Pontan och efter ett tag kom Adde.
Dom lirade boll och badade jag gjorde inte nått hade sån himmla huvudvärk ,
Åkte hem vid 10 mådde sjukt konstigt, medans alla andra gick runt och tyckte det va jätte varmta frös jag som en zebra i Nordpolen!
när jag kom hem gick jag och la mig direkt.
Vaknade idag vid ett först och mådde hur dåligt som hellst skakade i hela kroppen så gick och la mig igen och vaknade halv sju.
Fram tills nu har jag legat och sett på pelle svanslös. 
Nu ska jag plocka ur tvätten eller va man nu säger har aldrig gjort det innan men någon gång måste ju bli den första!
Sen ska jag se på eva och adam , min och antons favorit film som vi alltid såg på när vi va små!
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback