kvällen/natten/morgonen

Som sagt tältade vi igår, dock va det riktigt onördigt att sätta upp tältet eftersom vi inte sov en minut. Vi va på mjölkeviken och folk kom och gick lite , Det va en mysig natt men tyvärr inga bilder. Till slut fattade jag att jag inte skulle komma hem på något sätt men jag fick övertalat björn att dra med hem till pappsen. Snälla som vi är väcker vi becca som ligger och sover och säger att hon ska öppna dörren , vi  va hemma vid 9 tror jag. Va jätte hungriga och försökte hålla oss vakna tills pizzan öppnade , men det slutade med att Jag och Björn sov som två stockar, vaknade 2 och björn stack hem jag fortsatte sova trots att det va typ 10000grader!! Ringde vid 5 och beställde pizza som dom skulle köra ut det är ju tur att man vet va man bor -.- , lyckades säga fel adress och ingen pizza dök upp ringde upp igen och dte visade sig att hasselbacken 154 som jag då hade sagt int ens existerad. Lyckat sofia.... Jag bodde ju typligen hasselbacken 52 ajaa jag fick min pizza tillslut somnade om och sov så hårt att jag inte hörde när Fia knackade/bankade näsatan SPARKADE in dörren , men det fixade sig det med varit och käkat glass och väntar på pappa så ska vi åka och hämta mitt tält ,
Skreiver sedan , PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback