jajjamän jag är vaken!

Godmorgon godmorgen , det är inte ofta ni hör av mig såhär tidigt inte! Klockan är bara halv nio , var liksom tvungen att gå upp idag hade till och med satt alarm på mobilen. Jag och Majda drar nämligen till liseberg senare ska bli riktigt gott har inte varit där i år jag som brukar vara på liseberg minst 20 ggn varje sommar fast jag har liksom inte kännt för det iår! Hoppas på att det inte börjar regna hade ju varit lite halvt surt! Igår kom jag hem klockan 11 från Björn. Tog mig två mackor och sedan gick jag och la mig med tanke på att jag redan är uppe nu och jag menar jag måste ju vara litye pigg idag iaf, Nu ska jag sminka mig och ta på mig , Hörs sedan vettja! PUSS


Kommentarer
Postat av: Majdisen

höhö ;) vi måste äta ben and jerrys !

puss puss

2009-07-07 @ 10:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback