I know...dålig uppdatering

Ojdå , jag har inte orkat blogga som ni ser , förlåt så mycket! jag ska försöka bättra mig!
Men dagarna rullar på och det finns inte så mkt att skriva om med tanke på att jag inte har några bilder eller så,
Ikväll hade jag tänkt att kägga upp lite smink som jag har och är väldigt nöjd med så kolla in senare,
Nu ska vi iväg och kolla hus denna gången är det inte bara jag och pappa,  Thord (min farbror) Sarah (min kusin) och Fia fölljer också med!
Ikväll hoppas jag på att vara med Fia och bara ta det lugnt , om vädret håller i sig kanske vi går ner till havet och bara myser!
Vi får helt enkelt se vad som händer! 
Nu måste jag kila
Vi ses eller aa hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback