huskollarna

Tjenare!
jag vet att jag har varit jätte dålig på att uppdatera idag men jag har inte orkat.Får bli lite kortfattat nu om dagen istället!
Direkt när jag vaknde åkte Pappa och jag och kollade på två hus, det ena låg jätte långt bort och granne med en kyrka,
Usch vem vill bo där? inte vi iaf!
så åkte vi vidare till nästa hus, det va la helt okej men låg helt öde!
Så åkte vi hem igen , (hela dagen har spenderats med pappa) Lagade dinner och så ,
Satte mig vid datorn och hittade ett jätte fint hus på hemnet , så va det dags att åka ut igen och kolla hus!
Åkte jätte länge, typ världens omväg men kom fram tillslut! .
Huset var verkligen toppen mysigt dock ligger det väldigt öde det med, men skulle kunna tänka mig att bo där iaf,
eftersom jag oftast bara är hos pappa varannan helg!
Ajaa, kom hem och har bara slappat skulle egentligen till björn men blev inte så!
Nu tjatar pappa så mycket om att han ska ha datorn så hinner inte skriva mer,
Imorgon vet jag inte vad som hände, det åtestår att se
Sov så gott alla bloggläsare!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback