hemma hos björn

Gårdagen blev inte alls som planerat , vaknade kl 1 och då va det både försent att hitta bikini till sofia elelr dra till låka eftersom det va målnigt. Istället fick vi för oss att åka till stan och fota lite. När vi km ner tringde också mio och sa att hon va påväg in till stan , vi möttes och tog oss en promenad till haga käkade lite glass fotade och sedan tillbaka till nisse terminalen., Senare på kvällen gick viut träfafde lite folk och så . Va hemma halv 3 inatt och är inet sådär jätte pigg idag direkt! menmen idag har jag iafall orkat ta mig hem till björn så nu slöar vi bara och kollar på film ,
Varför jag aldrig lägger in bilder längre är för att kamera sladden är hemma hos mamma och på det senaste har jag varithos pappa :) pusspuss


Björn och Becca på
skolavslutningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback