gårdagen

Hejhej, orkade inte blogga när jag kom hem igår. Men igår kom Cicci och hämtade mig och vi drog vidare till hampus, dock han vi inte vara där längre än typ 15min hans mamma kom så vi blev utskickade. Alla gick hem till Johan och festade vidare där. Alla drog la typ 12 halv ett , Så då va det bara Johan, Linus, Oscar ,Oscar och Robin kvar. Satt bara och tog det lugnt sjöng dansband och så ;) Kvart över ett lunkade jag och Robin hem till mig, Linus kom med moppen och vi satt och tjötade ett jävla tag utanför mitt hus. Trevligt trevligt, Dom drog vid 20 över två och jag gick in och somnade direkt!

Idag har jag inga planer alls, skulle kanske emd Beccis och Anton till stan och kolla bio men det orkar jag inte.
istället ska jag kanske vara med Josefine ikväll, får se när hon kommer hem och så.
Hörs senare!

Bilder kommer upp på nellies blogg ikväll skulle jag tro så kika in där !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback