ensam hemma

Jag har nog glömt att skriva det men jag har varit ensam hemma igår inatt och idag och Josefine och Mio kom hit!
Jag orkade inte blogga igår kväll/natt men jag har haft riktigt kul trofs allt regn.  
Josefine kom som sagt lite senare kom Mio.
Vi segade , tog det lugnt och bara snackade skit
Tog en buss ner och köpte gotta åkte hem och fick för oss att åka ner till stationen igen
där träffade vi lite folk och drog sedan vidare till donken.
Satt där och softa och gick hem i regnet väl hemma så kröp vi upp i soffan och såg en film.
Vid 4 gick vi ner och satte utt under ett tag och snackade båda seriöst och riktigt oseriöst, 
Det va riktigt nice iaf! 
vi somnade runt halv 8 och josse vet jag inte när hon drog för hon va inte kvar när vi gick upp iaf. 
Vi vaknade vid 2 och gjorde bacon och makaroner mmmmmmh!  
Nu ser vi på film igen -.-
Drar antagligen till Mio sedan så bloggar kanske inte förens imorgon ! Ha det gott!
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback