dagarna

Förlåt för jag inte har skrivit men Elin är typ den enda som läser min blogg och jag har ju spenderat de senaste dagarna med henne så det har inte kännts som någon större idé att blogga!
Som sagt åkte jag hem till Elin efter vi hade varit på torp,
John kom och vi så¨g en film och degade mest, härlig promenad på kvällen också !
Så j*vla mkt att snacka om nu när man inte har träffats på så länge .
Och idag har vi varit i göteborg, kom hem tommhänt idag också, inte alls kul jag vill ha massa saker men det är alltid någonting som är fel nån söm som inte är bra eller för ljus jeans jacka eller också är den för mörk det är alltid nått.
Nu sitter vi hemma hos mig i mitt rum och bara gör ingenting, Ska snart sova ? kanske ?...
imorgon ska jag klippa och färga håret, Elin räddar mig och hänger med tycker det är så fruktansvärt tråkigt att sitta där och bara kolla in i en spegel i flera timmar!
Nu orkar jag inte skriva mer.
HEJDÅ !


Kommentarer
Postat av: emma

jag kollar faktiskt med diin blogg:)

2009-07-20 @ 17:28:49
URL: http://tenchoemma.blogg.se/
Postat av: FIIIIIIIIIIIISA

säger som emma :)<3

2009-07-21 @ 11:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback