softahund

hej på er allihoppa. Förlåt för dålig uppdatering. Men jag ahr varit så himlans trött idag så jag har struntat i er! Jag och Evelina åkte som sagt in till stnungsund. Jag fick köpt ett armband på jc. Dom har massvis med superfina smycken faktiskt. När vi kom hem så satt vi och kollade på tv. Jag somnade till och evelina satt vid datorn. När jag sedan vaknade till liv. Då satte vi igång med färgning. Evelinas hår blev riktigt fint! Hoppas hon blev lika nöjd med resultatet som jag blev. tyvärr glömde jag att ta bild på resultatet men såhär såg det ut under förgningens gång:

 
Hoppas jag inte dör efter detta (a)


Kommentarer
Postat av: evelina

du är död imorgon :D

pussss, hoppas du kan sova gott! (A)

2009-12-14 @ 16:54:04
Postat av: evelina

du är död imorgon!:D

puss, hoppas du kan sova gott inatt! (A)

2009-12-14 @ 16:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback