polisen

När jag hade skrivi klart en del av mitt slöjdarbete ville jag självklart gå och säga det till Anton men jag hittade honom inte han var ingenstans. Så jag ringde jag honom, som tur va svarade han och sa att hn va utanför alömlivs och ville ha sällskap. Jag traskade ner till almölivs (jag är skit skraj för att gå själv när det är mörkt) När jag va framme satt vi där en stund och snackade. Anton berättade att en polisbil hade åkt förbi och att det va tur att jag inte hade tagig moppen då jag inte får köra egentligen. Någon halvtimma senare rullade polisbilen upp framför oss, vevade ner rutan och frågade om vi hade sett någon skumm bil eller person i området. Vi berättade att vi hade sett en lite konstig skåpbil. Förklarade va den hade åkt osv. Jag va skit skraj påväg hem trots att Anton va med! usch, tycker det är så läskigt med skumma personer.

Detta förklarar ju också varför jag och Elin mötte polisen på GÅNGBANAN här om veckan. jaja. Nog om detta.
Nu ska jag och anton se på paradise hotel sedan blir det sängen för min del.

Sov så gott pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback