PACKA

Äntligen! flytten blir av. 1 februari flyttar vi härligt. Det hela har gått enormt fort då en flytt brukar ta några månader och detta har inte ens tagit en månad och det är redan klart. Jag är helt förälskad i våran nya lägenhet och jag tror jag kommer trivas väldigt bra. Det ända jag kommer sakna är badrummet nere i källaren som är mitt favorit rum i huset. Har Packat ner lite smått, ska nästan inte ta med mig någonting så det mesta slängs men har fyllt en halv flyttlåda iaf!




bara denna bilden jag har , men bilder kommer på hela lägenheten när vi har flyttat dit!
(möblerna är sånna som hsb har ställt dit) Love utsickten!

Kommentarer
Postat av: eellllin ruutgeer

HAHA Anton i bakgrunden xd

2009-12-26 @ 15:17:19
Postat av: lee

den ligger i std va ? :)

2009-12-27 @ 18:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback