göteborg

Hej alla glada och ledsna människor. Idag vaknade jag runt halv 1 och ringde genast Evelina för att höra om hon ville hänga med till göteborg. Självklart ville hon det så vi bestämmde att vi skulle ta en buss 14.50 från korsvägen...det gick ju sådär med tanke på att vi missade den. Gick hem JÄTTE sura för vi trodde inte det skulle gå någon innan klockan halv fem. Jaja. Onödig fakta. vi kom iaf in till stan. Jätte mysigt kollade runt lite och så. Hittade bara en julklapp till en och det va till Evelina. haha, hon fick springa iväg en stund. Köpte även en tröja till mig, super nöjd. En vanlig myströja från hm. Nu har vi kollat på paradise och lite så.

som jag sa igår så ska evelina sova här. Imorgon är det julavslutning happy! ska bli riktigt skönt att skippa skolan. Men mitt lov ser mer ut som att jag ska plugga ikapp allt jag har missat och sedan börja om på nytt. (inom skolan,bäst att säga så, så ingen tror att jag är en deppig männsika som skär mig)
peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback