Drar igång igen

Där ser ni va en liten kommentar kan göra. Nu kör jag igång igen. Vaknade upp med Evelina bredvid mig. Gick upp till Majda, åt lite sen åkte Anton, Mamma, Mikael och jag till hallerna för att kolla på lägenheten/radhuset. Det va toppen fint. Vill verkligen bo där. Efter det åkte Anton och jag till stan. Dock tappade vi båda suget då  vi stötte på en ris-mann som var mycket otrevlig! usch. Vi båda hade nog viljat be han gå hem och äta ris. Men två väluppfostrade ungar som vi är går vi naturligtvis bara därifrån.

NU.. sitter jag och pluggar och det har jag gjort hela helgen. Jag är faktiskt stolt över mig själv jag har gjort ovanligt mycket:
uppsats på 6 sidor i tekniken
bokrecension
slöjd arbete om ull (håller på med nu)
ting och tankar häftet (tekniken)

dock återstår:
lergubben i bilden
massssaaaaa spanska
engelska
no prov

Allt ska jag hinna med tills torsdag då dom sätter betyg på fredag. Önska mig lycka till det kan behövas!

Bilder från dagen:

(höhö)


(ni får bara ta att den är på fel håll)

tyvärr blev det inga bilder i stan men jag hoppas ni överlever!
Nu ska jag fortsätta med pluggandet . Ha en trevlig kväll puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback