Carl är bäst

Fråga mig inte om rubriken. inte jag som har bestämmt... men iaf...
Trött och nybadad sitter jag i min säng och har tänkt att sova snart. Håller vi tummarna för att jag kan sova bara. Idag har jag inte gjort någonting typ. Camat med Evelina, underhållning på högsta nivå. Måste se till att få fixat julklappar också dom jag ska köpa till är:

Majda (x)
LillaEmma (x)
Anton  ( )
Mamma ( )
Mikael ( ) vet vad jag ska köpa
Evelina (x)
Fia ( )
Elin ( ) 
Känns som jag har en del att fixa. Tur att man inte har en pojkvän iaf då hade man ju haft panik över vad man skulle köpa! Jaja. hejdå


Söta Evelina ska antagligen sova här imorgon. mysigt!


Kommentarer
Postat av: :(

bexis då?:(

2009-12-17 @ 22:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback