9 december

Hej. Idag har jag haft fullt upp. Direkt efter solan åkte jag till kållekärr. Efter någon timme så åkte jag hem igen. Blev som ett åskmoln när jag upptäckte att jag hade glömt min fysikbok i skolan. Men det gick över efter ett tag så nu skiter jag fullständigt i det provet. Det får gå åt helvete isåfall!

Vet ni? JAG har pluggat spanska. Någonting jag inte har gjort på hela terminen. Haha. Men någon gång måste man ju få tummen ur röver och börja. Hoppas jag klarar G på förhöret imorgon. Inte likt  mig!

Fick reda på goa grejer nu också, bara det blir såhär nu. Skulle vara så himla skönt. Vad? det får ni reda på antagligen på fredag! Förövrigt har jag inte så mycket att säga. Imorgon ska jag FÖRSÖKA orka mig upp så jag hinner blogga innan skolan, kanske lägga upp outfit och lite så. Det återstår att se.

Hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback