varför måste allt ha en rubrik?


                              
 Jag saknar min Sacke!, vi kom överens om att vi inte skulle träffas på sommarlovet så vi skulle sakna ihjäl oss, och jaa det kan man ju lugnt säga att jag gör iaf!!

jaja.
Hejhej! igår orkade
jag som vanligt inte skrivaågonting, men jag gick iaf till Elin vi gick som vanligt ner till låka och satt och snackade. Sedan fick vi för oss att åka hem till mig istället. Så Elins pappa körde oss hit. Hann inte göra någoning försen Ludvig Johan och Rickard kom.  Vi kollade lite på madagaskar sedan gick vi till almön , Johan oc Rickard badade vi andra tyckte dock det va för kallt så vi nöjde oss med att kolla på. Väl hemma igen drog dom hem och vi la oss och kollade på film och båda stensomnade till filmen.

idag vet jag inte vad som händer, får ta det som det kommer, Elin är fortfarande här. Men hon ska hem sedan för hon ska vara med Irma, Så jag kanske bara tar det lugnt idag får se.

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback