tröttnat




Hej bloggen, igår blev det inte att jag skrev någonting
. Jag och Anton satt ute inatt och snackade till klockan 3 ungefär, och det behövdes verkligen. Det är så himla skönt att ha en bror som ALLTID finns där för en och han visar det gång på gång för han va hos rebecca igår när jag ringde klockan 12 på natten, han kom hem direkt och tog sig tid att lyssna. Tack till anton! Idag vaknade jag klockan 13:00. Bestämmde med Elin att hon skulle komma. När hon kom kollade hon igenom en del av de kläder jag inte vill ha längre, sedan gick vi ner till havet. Alltid när vi är med varandra har vi så himla mycket att prata om. Nu har hon tyvär åkt hem men jag ska antagligen till henne sedan ikväll igen.

Dock har jag tröttnat på att blogga har ingen lust eller ork till det längre, men jag ska försöka göra så gott jag kan men det är en förklaring till alla dessa tråkiga och ganska omeningsfulla inlägg.
Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback