sov så gott

Nu har jag tagit på mig Fias tröja, Hon och jag bytte tröja innan jag åkte så vi kunde ha på oss om vi saknade varandra, och det är precis vad jag gör nu, Saknar Fia. Om hon hade varit här nu hade det varit mycket roligare och mycket mer skratt vill jag lova! Men det är ju tur att jag kommer hem på måndag så jag kan kramasönder henne. Det är sjukt va man kan sakna någon asså. Men jag är liksom så van att alltid ha fia med i min vardag och nu när jag inte har det så klart jag saknar henne. Nu ska jag iaf sova. Imorgon ska jag gå upp redan klockan 9!  Hoppas jag orkar. Vi ska till stranden igen eller också åker jag med pappa och farfar och köper några ödlor pappa ska köpa.
Sov så gott allihoppa, Hoppas det spöregnar imorgon på tjörn!
Byee


En bild från andra doppet iår, (becca anton och jag)

Kommentarer
Postat av: o:

det regnar faktiskt på tjörn nu... :O

2009-08-09 @ 12:12:34
Postat av: fia

åååååh, jag saknar dej med, jag på mej din tröja vaarje dag, nästan :D <3

2009-08-09 @ 12:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback