sov gott



hej igen! Nu har jag
sett klart på filmen jag hyrde, den va helt okej. Inte jätte bra direkt. Imorgon börjar skolan igen, och det känns inte speciellt bra ! Usch, ska bli kul att träffa alla, men dom jag vill träffa har jag ju liksom träffar i sommar. Eller dom flesta iaf. Kul men alla läxor också menar jag -.-, Jag blir deprimerad bara jag tänker på det. Men detta året och nästa år ska jag ge järnet, satsar på höga betyg och jag ska iaf göra mitt bästa. Jag har ju jätte mycket framtidsplaner och då gäller det att sätta fart i skolan nu! 
Håller också på att fixa lite inför imorgon, okej man är ju inte ny på skolan detta året men känner ändå att jag inte direkt vill komma med mjukiskläder. Får se vad jag tar på mig, nästan bäst att bestämma sig nu s jag inte behöver springa runt som en galning imorgon för jag inte vet vad jag ska ha på mig! Ooj vad jag tjatar nu , och om totalt onödiga saker. Jag säger godnatt nu för jag ska trots allt försöka sova i tid idag, och då är det bäst att stänga av datorn för annars kommer jag fastna här framför hela natten.
Sov så gott alla söta hamstrar i glaskulor! Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback