ojdå

Tjena bloggen! Jag vet att jag inte har uppdaterat på hela helgen men jag har inte orkat, Men som ni vet så åkte Josefine, Rickard, John och jag in till liseberg i fredags. Vi åkte en massa och hade jätte kul, skriver inte mer om det orkar inte. Åkte iaf hem till rickard efter och vi alla somnade efter ett tag vaknade jag och ringde mamma och sa att hon skulle hämta mig och Josse. Vi körde hem josse och sedan somnade jag direkt.
Igår vaknade jag sent runt 2-3? kommer inte riktigt ihåg. Vi åkte iaf och kollade på pojkallsvenskan det va sif- ifk gbg. Ganska seg match så vi drog innan den va slut, När jag kom hem gick jag ner till almölivs och köpte lite gotta. Sedan vid 12? så kom Johan Kalle och Ludvig och hämtade mig och vi åkte upp till Johan kollade på film spelade lite monopol. Kalle körde hem mig halv 2 ungeför och då hoppade jag in i bilen och jag och mamma åkte upp till uddevalla och hämtade Anton. När vi kom hem satt stackars Becca utanför (utelåst), hon frös väldigt mycket skulle jag tro. Kollade på film sedan somnade jag som en sten .

Idag har jag inte gjort någonting och ska inte göra det heller.
Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback