Ogillar/Gillar

Hade tänkt börja lite smått med Ogillar/gillar, Kommer inte göra det så ofta men någon gång ibland.

Ogillar
*Dåliga platttänger. Bhuu för det! Om jag ska platta mitt hår med en dålig platttång tar det 1 timma får stå och dra på en          slinga 4 gånger minst!

*När fjortisar har löshår så man verkligen SER att det är löshår, så fruktansvärt fult!

*Otrevligt folk. Som idag t.ex en tjej som jobbade i en affär som va jätte otrevlig hade ingen större lust alls att hjälpa en eller göra kunden nöjd, då kan dom lika göra sitta hemma och sura!

*Reklam, det är nog det sämsta. När man är mitt inne i en jätte bra film på 4:an så kommer det reklam precis när man precis har kommit in i filmen.


Gillar
*Musik! va skulle man göra utan musik? Det är någonting jag verkligen älskar, musik kan göra en glad, ledsen och pepp.  Det är helt enkelt bäst!

*Cola, Dock inte så nyttigt men det är så himla gott så det finns inte!

*Shoppa. Det är avkopplande och uppmuntrande, trevligt, ´när det är trevligt folk vill säga.

*Fika, sätta sig på ett mysigt café med några kompisar och bara tjata , toppen (y)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback