naken bad

Vilken mysig kväll det har varit eller är. Helt underbart, ibland lever man verkligen livet. Fia jag Josse gick ner ill almön, vi köpte med oss engångsgrill och dricka och lite godis. Satt där och myste och snackade, Vi fick ett ryck jag och josse bestämmde oss för att bada. Så vi slet av oss alla kläder stog där sprillans nakna och hoppade i. Åh halleguttan va skönt det va i vattnet! Nu är vi iaf hemma ska snart gå ner i källaren och sätta på en film och krypa ner under täckena.
Tror jag tar med mig min dator ner, så blöir kanske ett till inlägg och lite rikitgt oseriösa bilder,
Puss så länge,  hoppas ni har en lika bra kväll som jag har.


halvgammal bild, sen jag åkte till karskrona eller karshamn eller va det nu va.


Kommentarer
Postat av: reb

mina snygga sockar! haha :)

2009-08-12 @ 23:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback