kväll

Sveriges sämsta sångare... finns det? isf tror jag att jag har väldigt stor chans att vinna! Hahhaa, (har sjungit hela kvällen)
Kvällarna går så himla fort, fattar inte va timmarna tar vägen men vipps så är klockan mycket mer än vad man hade trott. Idag när jag kom hem från skolan så hade jag så ont i huvudet så jag gick och la mig somnade och vaknade vid 5 någongång? Jag fattar inte att jag kan sova så mycket? jajaa...
Har la ingenting att säga egentligen. Har jag aldrig nu för tiden.
Eller joo, jag sov hos Josse istället för att hon sov här, Vi kollade på film eller aa hon kollade på film jag sov.
Nu ska jag duscha och fixa lite sedan är der bedtime!

Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback