Kom precis upp ur badet

Blir att jag Skriver lite iaf, iomed att jag inte kan sova! Jag la mig i badet, tänkte att man måste ju kunna njuta av ett bad utan att bli helt förstörd. Och det funkade till viss del, men jag fick gå upp efter 20 minuter eller något sånt. jaja,
Imorgon åker jag och några kompisar in till göteborg. Vi ska till liseberg åka lite och sedan kolla på NRJ in the park. Ser faktikst fram imot dagen, Efter liseberg ska vi antagligen hem till en av the boys! , Får se hur det blir.
Skriver detta för att jag inte kommer kunna blogga på hela dagen imorgon skulle jag tro , men då vet ni var jag är så ni behöver inte efterlysa mig. Pusspusss


P.S i love you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback