i know

VÄLDIGT dålig uppdatering idag men jag har helt enkelt inte hunnit.
Lägga in några bilder orkar jag då inte göra de heller, det får bli imorgon men jag ska berätta om Dagen: Skulle gå upp klockan tio pappa väckte mig och jag stensomnade genast, vaknade sedan klockan 11 och tvingade upp mig, vi skulle ju till Djurparken. Först blev det frukost, duschen sedan fixa mig sminket och så. Packade ner badkläder också, skulle ju självklart bada i vattenpalatset. vi kom till slut iväg närmare två tror jag att klockan va, Väl framme gick vi och kollade på alla små söta djur med deras ungar, tog en himla massa kort, sedan till vattenpalatset , tråkiga Anton ville dock inte bada fast jag och Becca sprang runt där som 3 åringar, Medans tråkmånsarna pappa och Anton satt och kollade på och tog en himlans massa kort då med. När vi gick upp va fingrarna som russin på oss båda. Gick tillbaka igen åkte lite grejer, spelade också på sån här sak då vi såg en riktigt rolig grej. Det va en kille bredvid oss som vann han blev skit glad böja hoppa runt och sånt, och så ger dom honom en påse algrens bilar, (det va stora jättestora chokladaskar upp hängda) killen hade självklart trott att han skulle få den men då räckte dom fram den lilla lilla påsen men bilar i, Har bara stirrade först på chokladen han inte fick sedan på sin pappa sedan på bilarna med helt öppen mun sedan gick han bara där ifrån med stängd mun. Det såg riktigt roligt ut asså !! sedan kolla på djuren igen och sen åkte vi hem. När vi kom hem va vi alla fyra vrål hungriga men snälla farmor hade redan börjat med maten. Hemlagad pizza blev det, Suveränt. Efter maten tog jag en sväng med cykeln och fotade lite, (lägger upp bilder på det imorgon) , När jag kom hem hade galningarna fått för sig att vi skulle kolla på fladdermöss så vi gick upp till skogen och kollade fladdermöss. Nu ligger jag här i sängen pigg som vanligt vid denna tiden eftersom jag har vänt på dygnet. Är jätte sugen på att lägga upp massa bilder har så många härliga verkligen riktiga sommarbilder dock orkar jag inte gå ner och hämta kameran , Så det får het enkelt bli imorgon .
Oooj vad mycket text det blev nu , undra om någon ens orkar läsa men kolla imorgon igen så lägga upp alla bilder då det lovar jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback