Hemma

Nu är jag hemma igen efter en riktigt lyckad kväll, Först drog vi iväg till Borgholm ett mysigt litet ställe som vi trodde det skulle vara lite fart på idag men eftersom det är Kalmar festival hela helgen så va ju naturligtvis det helt dött i Borgholm så vi åkte vidare till Kalmar. Där va det helt proppat med folk och olika band  som spelar, Anton och Becca gick och satte sig och tog några öl medans jag och pappa strosade omkring och kolla på folk och bara tog det lugnt, men då hör vi att style spelar och det va MASSVIS med folk så vi går dit hamnar slutligen längst fram och alla sjunger med det är de bandet som sjunger, När vi två blir en och dom goa låtarna, efter ett tag kom också Anton och Becca, vi hoppade skrattade och sjöng. Underbart. När det va slut gick vi till donken jag åt min favorit , pommes doppade i mjukglass! mummmms! Sedan åkte vi hem. Nu äntligen ska jag lägga in alla bilder från djurparken och när jag va på min alldeles egna cykeltur. Det är verkligen på tiden känner jag. Tyvärr hade jag glömt att stänga av kameran så självklart hade den inget batteri så har inte någon bild får kvällen. Kolla nästa inlägg för då blir det verkligen en Bildbomb!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback