Hello sunshine

Jag har inte bloggat någonting idag pga att det har varit underbart väder idag igen + att jag inte haft någon lust att starta datorn. anyway, Idag lyckades jag faktiskt komma upp redan klockan 9, great Sofia! Jag och pappa åkte till Karlshamn och hämtade ödlorna, och buuh för det. Hur kul kam det va att lägga ner massa pengar på ett par agresiva ödlor och är giftiga, uusch! Ganska söta iaf, hannen blir lite rosa på huvudet och det gillar vi. När vi kom hem va klockan runt 4 och maten var redan klar. Åt jättegott farmors pannbiff och potatis och en jätte god sås till, Sedan va jag tvungen att lägga mig i solen lite eftersom Anton och Becca har legat på stranden hela dagen ville ju jag också få lite färg! Jag blev så varm så jag ville åka och bada kom ner till havet och sån badkruka jag ar blivit kunde inte ens doppa mig till knäna, Skärpning Sofia!
sen hände det la inte så mkt mer.

Eller just det, jag körde bil igen. Haha fast med pappa denna gången han blev het paff! Jag satte mig i bilen och han va liksom beredd på att behöva förklara massa (han har inte riktigt trott mig när jag sagt att jag faktiskt kan köra) Men så kör jag iväg växlar upp och allt rullar på, med öppen mun där bredvid mig säger han lite osäkert , meeen du kan ju !
Och självklart kan jag!

Pussochhej jag älskar dig ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback