goodmorning




Åh halleguttan! Såhär tidigt har jg inte gått upp på hela sommarlovet. Haha jag har mer lagt mig vid denna tiden! Det blev tillslut 4 timmars sömn inatt och det är ju alltid något! Just nu känner jag mig som en 80årig gubbe som nyss kom upp ur graven, hoppas jag piggnar till. Har också försökt komma på lite posetiva saker med skolan kom inte på speciellt många men här är iaf 3

*Fia börjar i min skola idag!
*Josse börjar i min klass idag.
*Man träffar alla kompisar.

Detta är ju någor som kommer vara kul i en vecka sedan känns det helt som vanlig vardag, tänkte börja ha en nedräkning på bloggen. Det ska jag fixa när jag kommer hem! Nu måste jag :

*Äta
*Sminka mig
*Ta på mig
*Borsta tänderna


Vi hörs efter skolan!
byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback