gårdagen/natten

Hejsan alla solstrålar! Igår hann jag inte blogga på kvällen men tänkte skriva lite kort om kvällen iaf. Majda kom upp till mig och Fia, vi gick till affären köpte lite godsaker och gick ner till havet, vi hade också med oss ett spel "galenpanna" ett riktigt sjukt spel. Vi satt där nere med filt om oss med tanke på att det inte var någon jätte värme, Vi bestämde att vi skulle tälta och fick också med oss John och Joel. Så vi började dra oss hemåt för att möta killarna. Väl hemma va det jätte mörkt men vi försökte sätta upp tältet så bra vi kunde, efter mycket tänkande fick vi upp det. La oss i tältet och chillade lite musik och snack. Efter ett tag blev vi alla rastlösa så vi tog oss en tripp till Höviksnäs, givetvis hade vi högtalare till mobilen så mycket musik och sång på vägen dit. Underbart! Klockan hann bli 3 innan vi kom hem och då va vi alla jätte trötta så vi somnade framåt 4 skulle jag tro. När vi vaknade hade Majda redan dratt och John och Joel drog dom med. Efter det har det absolut inte hänt någonting.

Vi bjuder på bilderna!










Det va en lyckad kväll skulle jag vilja säga. Synd bara att sommaren snart är slut, denna sommaren har gått så himla fort! (HAHA, kolla alla tre gör samma min  på bilderna +++)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback